2009. április 21., kedd

Kedves Piroska és kedves Lányok!

Köszönöm, hogy itt lehetek közöttetek Piroska blogján. Érzem, hogy ez egy nagyon jó választás.
Ha rákattintatok a nevemre ott nagyjából leírtam amit Piroska megkérdezett, csak ami első pillanatban eszembe jutott. Még az írókról nem írtam. A harmincas éveim második felében és még a negyvenesek elején is sokat forgattam Pilinszky János írásait és Simone Weil-t szintén. Nagyon nehéznek éreztem, de elég kitartóan olvastam. Akkor egy meglehetősen izolált környezetben éltem és kerestem a választ a kérdéseimre. Rájöttem később, hogy a hitem amit gyerekkoromban kaptam megadja a választ, de ápolásra szorul és újra kell tanulnom és mélyebben. Először Belon Gellért írásait bújtam, később Prokop Péter pap festő és író sorait és azután Barsi Balázs atya két könyve következett és formálta nagy erővel a gondolkodásomat és a hitemet és nagyon sokat köszönhetek neki.
Amúgy a Till Eulenspiegelt azóta befejeztem. A középkorban egy németről szól, aki kicsit bolond volt, egészen a keresztelője napjától a haláláig és még a koporsójában is. Sokszor és sok lehetetlen helyzetet produkált maga körül, fölbosszantva többeket és az emberek között nevetség tárgyává téve magát. A Hamupipőkét nem írom, biztos ismeritek…:-))
Minden jót kívánok Nektek, jó munkát és szép napokat!
És írjatok alkalomadtán ha erre jártok! üdv. gs54_eva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése